Get email alerts Get Celiac.com E-mail Alerts  




Celiac.com Sponsor:
Celiac.com Sponsor:




Ads by Google:






   Get email alerts  Subscribe to FREE Celiac.com email alerts

Erica94

Advanced Members
  • Content count

    87
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

1 Follower

About Erica94

  • Rank
    Advanced Community Member
  • Birthday

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Maryland
  1. :lol: ooh really? yeees lisa what type of dance? well thank you my dear now WHAT is a lady of leisure suit?! oh bravo susie! very.... cannot think of the word... thrifty is the best i can think of but i know it's not right.... not snazzy, not classy.... HMPH. this'll bug me until i figure it out. oh my... all having fun with the WEEs are we? i guess i should try it WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!! twas phun indeed! emotionicons remaining: -12
  2. hooray! glad the fair went well but the real question is did you have fun??? twas ur anniversary after all must agree with suzie there is noooo such thing here Um, a bigger question: What is dental phloss doing in Sooozie's kitchen, above her stove? Are you trussin' turkeys and other fowl up with the stuff, Soozie?? ------------- The Jester, the Bugler, and the Smelly Royal Robe ---------- . . .. . . .. ..a Cautionary tale from the Land of Psilly. . . .. . . . . . interesting.... emily must have the ALT combination sequence for that "gross me out" hyroglyphic as i do not have time to find it whose dancing? mine is ballet, tap and pointe like the Morning Report? (from the lion king ) but it was fun! shockingly... i'm usually bored at such things... made friends w/this junior girl whose knows my drama club friend did not dance, but people tried to make me several times, which was awkward and uncalled for nooooooo cecchetti is the style of ballet i take poor suzie.... *hugs* ish ok love ur new pics patti & psuzieqieu
  3. gah first emotioniconically busted, and THEN quoticonically busted!! sheeeeesh how many quote boxes are allowed per post? HAPPY THANKSGIVING TO ALL OUR CANUCKS!! well i was wondering where the jester went!! snuck back up to canada for the alcohol and festivities did he? i suppose he can stay up there for a few days... just send him back down when his hangover's gone -- the poor bugler going crazy with loneliness hehe... :lol:i haven't seen this happen but it sounds quite phunny part 3 next!
  4. poor judy!! well ur dinner sounds much better!! healthier... and homemade... but still, i know that doesn't really help My Last Snack after i came home from the endoscopy was a whole sleeve of Saltines... and i believe the gluten-freeness began that very evening hooray!! :cracking up and conserving emotionicons: can't help it oh i didn't even think of it!! well i couldn't have anyway... too hot in the gym for such a heavy royal garment. and what if someone stepped on it and it ripped!? hmm... is Bridget Jones a good book/movie? what's it about? so sorry about landen... hope you can all get more sleep tonight really? Mechanicsburg? ooh but sounds good omg amanda!! doesn't sound good.... but right there w/u on the klutziness freezing?!!! yes, perhaps the biggest wuss i have ever known! awwww hello lynne! not sure we've met... i am the lone teenager in Psillyville, possiblye suzieqieu's younger sister, and Queen Erica the Young and ColoUrful (is that the most recent title update?) emotionicons conserved: -21 part 2 coming soon!
  5. what i meant to post last night.... my my i have 3 different replies going at once O.O errrrmmmm... methinks perhaps my brain has gone missing, as i can't think what u could possibly be talking about...... was i sick? u were in maryland?!! and i missed it?? O.O OMG gaaaaaaaaaaahhhh stupid lucky people >.< haha yeah... that sounds about right and i have decided that the next time i'm at a party or a dance and someone says "But you're a dancer! How can you not like to dance?!" i'm going to stick them in a level B (grade 2-3) ballet technique at a cecchetti seminar and see how much they like it. *hmph* :lol: i am indeed how old did u think i was? a florida room? in florida?!! how unimaginative hmmm... perhaps... tis a very good idea emotiquota :lol: :lol: must agree w/emily.... it has to get down into the 30s and 40s for me to really be freezing emotionicons conserved: -15 and so all have been removed from quotes
  6. *gasp!* i have suddenly become an "advanced community member" how does this come about?? oracle? or perhaps even someone less technologically-advanced but equally forumly-knowledgeable?
  7. poor psuzieqieu :lol: oh my! u might want to get some gloves for those wonderfully multicolored fingernails what is OBX?? thank you, but i'm kind of a party-pooper (oh hehe ick i sure hope not ) cuz i don't dance (at parties and stuff, only in class or at recitals ), i just sit around and talk to whoever else isn't and laugh/gag at the incredibly strange dancing isn't this the job ur overqualified for? of COURSE u can do it! great news about the apartment!!
  8. we have one although i'm weird and wash lotsa dishes by hand... and my family thinks i'm crazy
  9. big exciting news psillies!!! MY FIRST HOMECOMING TONIGHT!!!!!!!!! :D
  10. much too much to respond to... this is what i meant to post last nite.... yay phun phonts!! cursory disease and *errant teen fatigue* :lol: An exception to the previous decree may be made for our loverly niki, who may retire at the hour of her convienience any time after 5:00 PM (EST) or 10:00 PM (BST). -- did that sound official? poor jess ur doctor was totally wrong there noooooo soozie!! not the *HUGS!!!* :wub: congrats on the job manda!! the first post i'm reading now issssssssssssssss: emily's, starting with: " :lol: ....Yes. . . . .a wonderful song lyric . .. . ♪ ♫ "In your general direction". . . ..♫ ♫" remaining emotionicons:
  11. heheee.... yes! never tell anyone but psillies!! *ahem oracle* this is our secret who who who? :lol: the queen lives to serve! (is that an oxymoron? ) didn't you say that like an hour ago?
  12. *gasp* school? no respect for the jewish holiday u should! i dare not venture outside our safe, psilly walls... hmmm not very queenly is it? ☺☻♥♦
  13. aha! emily's back did sophie's team win? a bulging, bungling burgling bugler rat skull crunching :blech: :tiny green man: <-- why is he a post icon but not an emotionicon?
  14. really must stop this.... like NOW busted AGAIN!! *hmph-ity* :lol: i was cracking up and trying to silence myself as my computer is positioned right next to the wall i share w/my sister.... hmm that sounded strange.... ok our ROOMS share a wall and she's been in bed for 1/2 an hour... *oops* eek rat pelts and maggots *gag and shiver* eww and poo-ish soccer slides? yiick yes but why can't there be a larger limit? ahh... well yeah there's an exam at the end of each semester i believe... and i really have no clue how colleges figure out the rest of that stuff.... :lol: