Get email alerts Get Celiac.com E-mail Alerts  




Celiac.com Sponsor:
Celiac.com Sponsor:




Ads by Google:






   Get email alerts  Subscribe to FREE Celiac.com email alerts

The Funny Pages - Tickle Me Elbow - The Original
0

51,027 posts in this topic

Have you all heard of showers? ;)

You mean, Has HE heard of showers?

:lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites


Ads by Google:

An idea what the current time is at Bev's location? I'll be calling her--it's 11:00 am here, don't want to wake her.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Good Monday mornign sills........though a sad one. :(

100 degrees here today....five better than yesterday. <_< Alas, am possibly heading to foothills today to help feed, as mentioned, about 75 phyrephighters. Now, normally this would sound titillating but.....today, will be about 93 degrees up there :angry: and two,

I'm an old lady now and most of these guys would be just chillens', I'm thinking :lol:

plus I have to take all my own food, AND I'm not camping there overnight so - a drive home late at night, which means little to no wine with the boys around the campfire. :lol:

decisions, decisions.

Emmel, did we come up with costumes yet fer yer scary party?

...and WIH??? was going to list MORE tatt on Ebay but paypal tells me I must 'verify my account' before selling 'owt else

WHY??? ...been buying and selling for YEARS!! ....this has slowed down me plan of MASSIVELY HUGE earnings

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
a very short, adorable, silly thing, wif kittens: :wub:

If I walk up to you and barf will you call me adorable?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
If I walk up to you and barf will you call me adorable?

If you do it as cutely as that...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites




An idea what the current time is at Bev's location? I'll be calling her--it's 11:00 am here, don't want to wake her.

Bev is in Massachusetts, so it is the same time for her as it is for you.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
If I walk up to you and barf will you call me adorable?

If you do it as cutely as that...

:lol: yes. Definitely.

did you guys see this mean kitteh? I posted it on facebook and am obsessed with it :ph34r:

this IS my Skittle Skat!!! :wub: and I love this silly rappin' white boy :lol:

the refrain is in my head:

".......little Kit Kitteh, little Kit Kitteh....." :lol: :lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tis true. You finally figure out who you are and can start enjoying it.

Daggone right! I used to be a people-pleasin' doormat. Stopped doing that as the forties progressed......got it down to a science now B)

plus I have to take all my own food, AND I'm not camping there overnight so - a drive home late at night, which means little to no wine with the boys around the campfire. :lol:

Well that doesn't seem phair!! The very least you should be able to do after all that is sit and sip wine wif cute phirephiters :rolleyes:

Stay cool out there, Souczie :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Emmel, did we come up with costumes yet fer yer scary party?

Well, I've gotten a few awesome, creative idears from y'all which I have written down....we've got a month until the party, so I'll be bothering you all again closer to the time. . . . ...

a very short, adorable, silly thing, wif kittens: :wub:

OMG.... . . .....increase those two kittehs by, oh, eighty pounds, cover them in curly wool, and they are Elsie and Gus out on the back deck....like an ultimate fighting match, it often is - - they come racing at each other from opposite corners, pin each other down .. .. ....

"And in this cornah, hailing from Thurso, Quebec, weighing in at eighty-three pounds, Canine Middleweight Masters Champion, AUGUSTUS THE FIRST. . ..."

:lol:

Sooooozle and the Phyrephighters! :lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daggone right! I used to be a people-pleasin' doormat. Stopped doing that as the forties progressed......got it down to a science now B)

Well that doesn't seem phair!! The very least you should be able to do after all that is sit and sip wine wif cute phirephiters :rolleyes:

Stay cool out there, Souczie

Well, I WILL sip a couple o' hard ciders before I go - very early evening or late aft so I can drive down the mountain. ;)

Padt! so glad yer not a doormat any more :wub:

OMG! It'll be so stinkin' hot up there. THAT was the reason I wasn't going to go, and now, I am, as have given in to all the pressure. This will be a very fun and easy trip. Plus, all that eye candy. :rolleyes:

alas, Derek is LATE, came in from the train and is now up to sumpfin, so I'm waiting. :huh:

OMG.... . . .....increase those two kittehs by, oh, eighty pounds, cover them in curly wool, and they are Elsie and Gus out on the back deck....like an ultimate fighting match, it often is - - they come racing at each other from opposite corners, pin each other down .. .. ....

"And in this cornah, hailing from Thurso, Quebec, weighing in at eighty-three pounds, Canine Middleweight Masters Champion, AUGUSTUS THE FIRST. . ..."

:lol:

:lol: :lol:

Awful lot like Weez and Skittle too :wub:

Suppose I'd have to be the one gagging and barphing from the sidelines to get their attention

:lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol::lol: Thanks, Jyesss! I needed that!

Where in hell do you find these gems?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
I am happy with who I am and want only to be the person my daughter believes me to be :)

Thank goodness I don't have that to live up to; hard enough being the person I believes me to be :huh:

We've run into a huge snag wif the house we're planning to have built :angry:

And, pray tell, when has there evah been a house built that hasn't run into humongous snags?? Coulda told you NOT TO DO THIS (if you had only asked). Talk about major aggravations and marriage breakupstressors--this has to rank right up there, maybe at the top. Two years from now you will look back and laff (if yer lucky). Of course you will probably also have a very nice house (I am sure you will take special care with air conditioning and mold reductionhumidity control :D

Daggone right! I used to be a people-pleasin' doormat.

Now that sounds about as true as a moon made out of cheese.

Suppose I'd have to be the one gagging and barphing from the sidelines to get their attention

Somehow or other that never quite made it onto my list of attention-getting devices :lol: Very cute video though. That barphin' cat was one of mine, I'm sure. She was an expert! Didna know they took lessons in kitteh school.

Well, I thinks I has avoided the dreadful H place with the IV line :) , because my cellulitis has bowed to the onslaught of double doses of flucoxacillin (and so has me stomach , I might add) Take on an empty stomach :huh: :huh: indeed.

Roll on June, because they are predicting more snow within sight of our house today; t'is becoming a very early wintah. And cold!!! Have to go bake some yeast-free bread because Dh has concluded his sinus problems are related to candida and is going on anti-candida foods. He's eaten up all my pineapple already. :( Don't know what that has to do with it, but he assures me it is recommended. Have to watch what I say now because I keep finding him reading celiac.com when I'm not looking.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
.......wait :unsure: ....just realised....

....am scared...........hold meeeeee :blink:

This time next week..... I shall be FORTY YEARS OLD

Most askeert!!!!! :o HOW did this happen??????

<_<

<I can't like it!!!!!!!>

Hmphh!.....Forties are nuttin <_<

It's the fifties and beyond that you should be askeert of.

No way!.........The latter part of me 40s was when I really started to live! I hit 50 this year and ain't nuttin gonna slow me down now! :P

:ph34r:<ahem>.........as soon as I get over whatever I got. Temps up again and my throat is raw.....may be headin back to the doc

THEN I'll be a force to reckon with! ;)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

So funny :lol::lol::lol:

THEN I'll be a force to reckon with! ;)

Crackin' me up over here! :lol:

Daughter saw doctor today--no DH--YEAH! Still don't know exactly what the rash is but we know it's not contagious. So back to school with her.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
:( Don't know what that has to do with it, but he assures me it is recommended. Have to watch what I say now because I keep finding him reading celiac.com when I'm not looking.

OMG.. .... . ..if my DH started eating all the pineapple and reading along on our thread, I think I'd have to just call it in. . . ....

:lol:

:ph34r:<ahem>.........as soon as I get over whatever I got. Temps up again and my throat is raw.....may be headin back to the doc

Take care of thyselph, Leeeesargh. . . . ... :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

They're all right! 40 is nuttin! My sisters threw me a "BLACK" birthday party. :ph34r: Was fun. 2 minutes later I was lookin at 50. It goes by much too fast to worry about it. Then again, it goes by much too fast to worry about anything anymore. What a ride!! :D

Pah-tay...hope you can comb out the snags quickly and easily.

Psuessle.....ahhhh, Psuessle....enjoy the little phiremens while you can. I luved the kitteh videeo! SOOOO cute!

J....thinkin of you and keepin you in prayer.

Raychul......glad you joined the fam. You pull us together right smart.

Pheelin tired mellow and just appreciating the friendship I've found here. Hugs to each of you. Nitey Nite. :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG :lol: :lol: "Boston Market" :lol:

<ahem>.........as soon as I get over whatever I got. Temps up again and my throat is raw.....may be headin back to the doc

THEN I'll be a force to reckon with! ;)

oh! get better soon, leesargh!!!

Daughter saw doctor today--no DH--YEAH! Still don't know exactly what the rash is but we know it's not contagious. So back to school with her.

Oh very good news.......wonder what that mystery rash is?

J....thinkin of you and keepin you in prayer.

Raychul......glad you joined the fam. You pull us together right smart.

Pheelin tired mellow and just appreciating the friendship I've found here. Hugs to each of you. Nitey Nite. :)

nighty-night, Tea... :wub:

Well OMG, it's 8:30 and look who's already home. :lol:

My boss, I have figured out, always makes things sound WAY more exciting and fabulous than they really are. :huh:

Um......I drove 90 minutes to get up there (no big deal but the last 30 are on a VERY windy, narrow road - paved, thank God) and........we..........sat................around...........and that's it.

:blink:

I didn't even CARE about the stupid firemen.....there were a smattering of cute ones, but I could hardly be bothered (the cute ones were VERY young, in fact nearly ALL were very young, the old ones looked fat and sloppy - I don't think firemen are as hot as they used to be? :huh: it's just the ones in movies and on TV that are hot <_< )

It was VERY hot, humid, and......I got so antsy, crazed with boredom and discomfort (and all the flies) and had to leave. They were quite puzzled as to why I'd only stay - less than six hours? - but I just HAD to get out of there, can't even EXPLAIN it. But my boss was in the cook trailer the entire time (only room for one in there, and HOT AS BLAZES, his comrade was cooking the civkebs on the grill, the boys were sitting around just staring vacantly, and I just

COULD NAE TAKE IT - gahhhhhhhhhhhhh!! :blink:

So driving down the mountain I decided that I just have a really, really low tolerance now - unlike the past - for pain, discomfort, and misery. I want cool cotton sheets, air conditioning, and a shower :lol:

Not to mention good conversation, some yummy g f snacks, decent wine, a lounge chair, and cool breezes when I camp.

Would be nice to have me sills there. Can you imagine? :rolleyes:

very cranky. Off to bed!!!

oh - shroomie!! meant to comment on yer post - where is it??? but very funny, the marriage-wrecking house-building part :o:lol:

(padt! take heed!!!)

g'night sills :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Good morning, Psills!

Sooozle's Project Phireman was quite disappointing. .. ...I was hoping for a great, rustic, sublime, Steinbeck-ian tale. .. .....instead it was rather Hemingway-ish. ...

Alighted at the scene. . . . ...served the food, reclined and pondered. Descended the mount.

:rolleyes:

And no DH for Mini-minimom! 'Tis fab. But then, what in hell IS it? :huh:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sooozle's Project Phireman was quite disappointing. .. ...I was hoping for a great, rustic, sublime, Steinbeck-ian tale. .. .....instead it was rather Hemingway-ish. ...

Alighted at the scene. . . . ...served the food, reclined and pondered. Descended the mount.

:lol: :lol: :lol:

sat in my folding camp chair, stared at my young miscreant colleagues, swattted flies. Surveyed sweltering kitchen trailer and made my egress.

:huh:

<I don't know which author that would be - it's just Soozle on a tired morning :lol: >

dang!! so quiet in here!!!!!!!!!! :blink:

I awake to one post from em and nuttin' else?

WHERE IS EVERYONE??????

:huh:

gotta go kick Sophie's teacher's ass today. Can't wait. this master teacher is Satan himself.........such a semester she's had. Horrible, miserable, mean-spirited black-souled, sexually harassing, verbally abusive, alcoholic man. It actually made her physically ill, being around him every day - increasingly sick and miserable until she blacked out last week with searing chest pain as she could not describe, and ambulance was called. Did I tell you guys this already?

so - her gallbladder and giant gallstones were removed Friday....she is still in pain with some pyloric ulcer? 'tis EGREGIOUS. :angry:

so - get this - this EEEEEEEEEVILLLLE man (has a vendetta against her due to her WONDERFUL father and requested her as his student teacher <_< ) has now asked that she do lesson plans for the entire rest of the school year (almost a month). Um, the ba$tard's been teaching for 25 years, I'm SURE he doesn't need them. :angry:

So, we're gonig to take in what work she does have (she can nae lift it all) and *I* am going to put my foot down right then and there. *moo hoo ha ha ha ha ha haaaaaaaa!!!!!!!!!!!!*

Should I take the Skull Cracker for extra affect?????

:lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
And no DH for Mini-minimom! 'Tis fab. But then, what in hell IS it? :huh:

True dat! :D How's lil' mimi-mini this morning? Did the doc give you something to use on the rash?

Suz!! WIH???? Kinda anti-climatic, if ya ask me, but a nice thing you did anyway. Hope the cool shower and (high thread count) sheets felt good when ya phinally got home. :rolleyes:

Quiet here this morning.....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Did I tell you guys this already?

Should I take the Skull Cracker for extra affect?????

Tis the phirst I've heard of this heinous man :angry: Yes Soux--take the Skull Crusher and give the ba****d what fer. Sounds like nuthin but a bully.

WIH is the matter wif people sometimes..... :(

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi, Richard, I see you reading.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hi, Richard, I see you reading.

Our phounder is here!

Richard!!!!! :D Please say hi and let us know how you're doing. :) Can you believe what you started here :lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hi, Richard, I see you reading.

You crazy folks are still here?! :o

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
0

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      104,334
    • Total Posts
      920,438
  • Topics

  • Posts

    • Thank you cyclinglady! We'll just keep pushing forward and we'll get things figured out one way or another. You have been most helpful and informative and given me some great resources and things to consider. I really appreciate it! I definitely feel better as I've felt like a crazy mom lately thinking through the test results and everything. Even if it turns out to not be celiac or gluten related, at least I can say we did our due diligence and looked under every rock to find the source of his troubles. Thanks again!  Take care! 
    • Anxiety is quite a common symptom with undiagnosed celiacs. It should improve if not disappear when you go gluten free. Be sure to CONTINUE eating gluten until the endoscopy!   Welcome to the club!
    • Although serological tests are useful for identifying celiac disease, it is well known that a small minority of celiacs are seronegative, and show no blood markers for celiac disease. A team of researchers wanted to define the prevalence and features of seronegative compared to seropositive celiac disease, and to establish whether celiac disease is a common cause of seronegative villous atrophy. View the full article
    • This was absolutely me before diagnosis.  The worst of all of my Celiac symptoms occurred in the morning.  The anxiety was terrible in the mornings, I had horrible nausea, no appetite, felt light headed, dizzy and shaky, diarrhea, stomach cramps... the works.  Honestly, I don't know if it was the symptoms causing the anxiety, the anxiety making my symptoms worse, or a combination.  I almost dropped out of school because I felt so terrible every morning I didn't want to leave the house to go to class.  The first few doctors I saw insisted all of my symptoms were psychological and tried to give me anti-depressants/anti-anxiety meds, but I knew there was something else wrong with me.  I had always been a bit "high-strung," but for the year I was really sick before diagnosis, the anxiety got out of control. I was diagnosed with celiac disease 6 months ago and have been gluten free ever since.  It took time, but everything is gradually improving.  The morning anxiety is much improved and some mornings, is completely gone.  I realized a month or two ago that I no longer spend the first hour after waking up gagging and dry-heaving, something I had done for so many years that I just thought it was normal for me.  I can brush my teeth and my tongue without feeling like I'm going to puke.  I eat breakfast now, which I have never done, because I was always too anxious and nauseous in the mornings to be hungry.  I am not "all better."  I still have bad days and even bad weeks.  If I get glutened the anxiety comes back full force.  If I'm super-stressed out or letting my health slide (not eating well, not sleeping enough) the AM anxiety seems to return.  But, it has been slowly improving over the last 6 months and has become so much more manageable.   Your anxiety could be a separate disorder from the celiac disease, but for me, it seems it was absolutely related and continues to get better.  Don't get discouraged if you don't see an immediate improvement or experience relapses after improving.  Often, I feel like it's a two-step-forward, one-step-back kind of thing, but it is getting better.
    • I have suffered with GERD for 20 years and accidently found out it was a gluten intolerance. I had gone on Atkins years ago and noticed that I had no GERD symptoms while on the diet. I didn't make the connection at that time. Then I went on the Mayo Diet back in the winter and once again, the constant was having no bread primarily. I had also noticed that I would have major attacks anytime I ate Italian food. I blamed it on the onions, the tomatoes, herbs...but I could tolerate all those foods separately. Then, like a lightning bolt...it hit me...the culprit was the "innocent" pasta. BINGO!!  I went gluten-free in March 2016 and I have had no GERD now in 5 months. I feel as if it is a gift to me.   
  • Upcoming Events

  • Blog Entries

  • Recent Status Updates

  • Who's Online (See full list)

  • Member Statistics

    • Total Members
      61,390
    • Most Online
      1,763

    Newest Member
    tomj777
    Joined