Get email alerts Get Celiac.com E-mail Alerts  




Celiac.com Sponsor:
Celiac.com Sponsor:




Ads by Google:






   Get email alerts  Subscribe to FREE Celiac.com email alerts

Cool New Forum Theme
0

7 posts in this topic

this is a waste of a topic but i like the new forum theme

:lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites


Ads by Google:

I know...my jaw dropped when I came here, lol :lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

One thing I LOVVEEE that is back is the ability to see where a member is reading and stuff. We used to have a button on the main page allowing you to see what all the other members were doing (i.e. reading this topic, posting, looking at someone's profile, etc.) and then Scott had to take it away because there was some security problem with it. Now it's back under each profile...not the same thing, but similar. You can't see what the guests are reading, which is a shame cause I sometimes found old topics that were very interesting from them, but it's still cool to have a feature back :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I just got on here and I was like wow. I knew it would updated but I didn't know it would be changed. I really like it though :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah, it looks like, futuristic to me...is that what i'm thinking ??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites




I'm sad- I'm a creature of habit and I liked the old one. Oh well- the world must change!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

We are still woking out a few bugs with the way certain things display, but I'm glad you like it! :)

Scott

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
0

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      104,637
    • Total Posts
      921,537
  • Topics

  • Posts

    • Hey guys so question. I still am going through some of the motions to finally be diagnosed. I has a really bad case of acid reflux a few days ago and now i feel soo sick. Im still eating gluten because i got a negative biaopsy test but ive been told thag i more than likely still have it because its really hard to detect. Well i drank beer last night and had a poutine today stupid i know and now i feel soooo sick. And only felt really sick after the poutine. Now my question is can your symptoms get worse all of a sudden??  I have many other symptoms thaat read celiac deisease for most of my life. But since all doctors told me you have anxiety ibs and fibro at 28 years old. I just baiscally gave up and figured this was going to be my life feeling like crap for the rest of my life. Any thoughts??? Thanks guys. Sorry for the novel lol
    • A negative result from a biopsy that is. 
    • I have a question. Hey guys so question. I still am going through some of the motions to finally be diagnosed. I has a really bad case of acid reflux a few days ago and now i feel soo sick. Im still eating gluten because i got a negative test but ive been told thag i more than likely still have it because its really hard to detect. Well i drank beer last night and had a poutine today stupid i know and now i feel soooo sick. And only felt really sick after the poutine. Now my question is can your symptoms get worse all of a sudden??  I have many other symptoms thaat read celiac deisease for most of my life. But since all doctors told me you have anxiety ibs and fibro at 28 years old. I just baiscally gave up and figured this was going to be my life feeling like crap for the rest of my life. Any thoughts??? Thanks guys. Sorry for the novel lol
    • I have 2 insurance policies, one with my husband's company and one through mine. I also stretch out the more major work into the next year, so I can make the most use of my benefits. So, a dental implant for me takes about a year for me to complete.  I have the post put in at the end of one year and the tooth made about 6 months later. Honestly, the insurance company probably hates me because I max out my benefits every year. You do what ya gotta do!  I still have to pay for some of the work out of pocket but about 75% gets covered. If you pay cash for procedures then they usually charge a lower price. Haggle with the dentist over price. They like getting cash.
    • Did your doctor check for SIBO, H. pylori, ulcers, etc. when he was obtaining biopsies to check for celiac disease?  
  • Upcoming Events

  • Blog Entries

  • Recent Status Updates

  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Member Statistics

    • Total Members
      61,640
    • Most Online
      3,093

    Newest Member
    Kasia2016
    Joined