Get email alerts Get Celiac.com E-mail Alerts  




Celiac.com Sponsor:
Celiac.com Sponsor:




Ads by Google:






   Get email alerts  Subscribe to FREE Celiac.com email alerts

How Do I Use Multiquote? Help Please.
0

33 posts in this topic

I have looked for instructions but I didn't find any. If there are some then please point me there --- I am happy trying to learn it from instructions.

But darn it! I do not know how to use the multiquote feature & it would be so nice to & make things much easier at times. Can someone please tell me how it is done?

Thank you.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites


Ads by Google:

Click " multi quote" under every post you want to reply to. (Had to try it a second to explain. ) Then a little blue rectangle will appear in the bottom right corner. Hit that to reply to all of them. You have to write your response after the last [ quote ]

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Practice with my 2 posts here.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Click " multi quote" under every post you want to reply to. (Had to try it a second to explain. ) Then a little blue rectangle will appear in the bottom right corner. Hit that to reply to all of them. You have to write your response after the last [ quote ]

Practice with my 2 posts here.

Well, your instructions work perfectly, K! :lol:

and since I, too was once "multi quote challenged"(and Shroom and Peter taught me)

you can see that if even techno- doofus me can do it, so can you.

Go, Squirmy, Go!!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Practice with my 2 posts here.

The posts appear in the order you clicked on them, and you can respond to each individually by typing between the quotations.

Click " multi quote" under every post you want to reply to. (Had to try it a second to explain. ) Then a little blue rectangle will appear in the bottom right corner. Hit that to reply to all of them. You have to write your response after the last [ quote ]

You can type after the last one. You can also type before the first one--sometimes that makes sense.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites




I have looked for instructions but I didn't find any. If there are some then please point me there --- I am happy trying to learn it from instructions.

But darn it! I do not know how to use the multiquote feature & it would be so nice to & make things much easier at times. Can someone please tell me how it is done?

Thank you.

It is easier and it's also fun.

The posts appear in the order you clicked on them, and you can respond to each individually by typing between the quotations.

You can type after the last one. You can also type before the first one--sometimes that makes sense.

yes, what P said........ Like this :D

I know, now I am just showing off . One time I did a quintuple quote on the dinner chat. Stunned them all.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Click " multi quote" under every post you want to reply to. (Had to try it a second to explain. ) Then a little blue rectangle will appear in the bottom right corner. Hit that to reply to all of them. You have to write your response after the last [ quote ]

Oh! That is easier than I thought. :)

Practice with my 2 posts here.

Thanks Karen!

The posts appear in the order you clicked on them, and you can respond to each individually by typing between the quotations.

You can type after the last one. You can also type before the first one--sometimes that makes sense.

Yes, Peter, this is exactly what I want to be able to do. To type between each one Or even before the first one.

It is easier and it's also fun.

yes, what P said........ Like this :D

I know, now I am just showing off . One time I did a quintuple quote on the dinner chat. Stunned them all.

YOU are a smarty pants! :P

Thanks all!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

YAY! Doing a happy dance here. Woooooo Hooooooo! :lol: :lol: :lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

See. The simple pleasures. :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aye. The simple pleasures.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Excellent job, Squirmy! Maybe we should add this to the newbie thread? :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Now there's a thought.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Should I add a link to it?

Excellent job, Squirmy! Maybe we should add this to the newbie thread? :)

Good idea, K! I can add a link to this easy mini-tutorial.

Now there's a thought.

I'll do it right now.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I found these instructions--(I am IT challenged), so I hope you all don't mind if I practice! Thanks!

Click " multi quote" under every post you want to reply to. (Had to try it a second to explain. ) Then a little blue rectangle will appear in the bottom right corner. Hit that to reply to all of them. You have to write your response after the last [ quote ]

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi, still practicing... :D

The posts appear in the order you clicked on them, and you can respond to each individually by typing between the quotations.

You can type after the last one. You can also type before the first one--sometimes that makes sense.

It is easier and it's also fun.

yes, what P said........ Like this :D

I know, now I am just showing off . One time I did a quintuple quote on the dinner chat. Stunned them all.

LOL! :lol: :lol: :lol: A quintuple quote! I *Love* It! :wub:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Very Nice way to make sense out of the posts! I Love It!!! It *is* easy! :wub:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I found these instructions--(I am IT challenged), so I hope you all don't mind if I practice! Thanks!

well, hello there!

Very Nice way to make sense out of the posts! I Love It!!! It *is* easy! :wub:

would we lie to you?? naw....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I found these instructions--(I am IT challenged), so I hope you all don't mind if I practice! Thanks!

Too funny! I can't ( or maybe, won't ) tell you how long I was on this forum before I even saw a " multi- quote" button! smileyvault-cute-big-smiley-animated-035.gif

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I was on here nearly 2 years before I admitted it stumped me and Shroom and Peter taught me how to do correctly

in about 3 seconds. I should have just asked. DOH! <_< :lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I would never admit it either. But think I did in the end :rolleyes:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: :lol: :lol: I Sooooooo Appreciate you all! So, since we are confessing...want to know why my info and pix is blank???? :o

Yep, I am betting you all guessed it. I have not figured out how to get the info onto my LJ site! :D :D :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Don't worry, LJ; if it weren't for Darn210 I would still look like you. :D I'll have to ask her if she'll do another for me. Or maybe IrishHeart will do it for you :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: :lol: :lol: I Sooooooo Appreciate you all! So, since we are confessing...want to know why my info and pix is blank???? :o

Yep, I am betting you all guessed it. I have not figured out how to get the info onto my LJ site! :D :D :D

Click on your odd twins picture (default pic). It will take you to your " account". Towards the top right is a blue box " my profile". Click it. Its actually your profile not mine. :). Choose some of those new options and see what sort of trouble you can stir up.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
0

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      104,636
    • Total Posts
      921,534
  • Topics

  • Posts

    • I have 2 insurance policies, one with my husband's company and one through mine. I also stretch out the more major work into the next year, so I can make the most use of my benefits. So, a dental implant for me takes about a year for me to complete.  I have the post put in at the end of one year and the tooth made about 6 months later. Honestly, the insurance company probably hates me because I max out my benefits every year. You do what ya gotta do!  I still have to pay for some of the work out of pocket but about 75% gets covered. If you pay cash for procedures then they usually charge a lower price. Haggle with the dentist over price. They like getting cash.
    • Did your doctor check for SIBO, H. pylori, ulcers, etc. when he was obtaining biopsies to check for celiac disease?  
    • Oh, and as I mentioned in my own post on pain, xanax. I swear. I tried it just to deal with the occasional panic I had at weird scary symptoms and clueless doctors. I am not a fan of long term use. But I recently found that .25 mg seems to aid with the neuropathic pain. It does not go away, but it helps. 
    • It does sound like a Glutening and you are just a few months into the diet.  It might help if you read our Newbie 101 thread under the "Coping" section.   Here is some information about rice milk: https://www.verywell.com/is-rice-dream-gluten-free-562354 Many, many celiacs are often lactose intolerant temorarily or permanently if you are naturally genetically inclined.  When I am glutened, I lose the ability to digest lactose for a while.   Salad?  Great but it can be rough on a sore gut!  Think soups, stews, easy-to-digest foods that you prepare yourself until you feel better.  Did your folks give you salad after a bout of flu?  Or did you stick with jello and broth?  I am intolerant still after three years to garlic and onions (the lactose resolved, thankfully).  You have a leaky gut (Google zonulin and Dr. Fasano who is a leading celiac researcher to verify that this is true) and that means you can become intolerant to anything (hopefully, just temporarily).   If you are 100% sure that you have had no access to gluten....did you eat out lately?.....then see your doctor.  Remember, celiac disease symptoms can change.  And here is the biggie.....it can take weeks, months or years to heal from celiac disease.  Two months in is nothing, really.  Why?  It takes time to figure out the diet and time for antibodies to come down.  celiac disease is an autoimmune disorder triggerEd by gluten.  once triggered it can go on and on damaging your gut especially with repeated glutenings (accidental or through cross contamination). I hope you feel better soon!  
    • I concur! I literally feel your pain as well. Like, at the moment, lol. Did you have an endo to see inflammation or damage? I am close to begging my GI for carafate or something to coat and protect. How about testing your antibodies to see if they are still rising? I read somewhere here rice milk may not be a good option.  Folks here have also suggested to me to stick with whole foods. Limit processed. Especially stuff that is not certified gluten-free, like chex. I think small amounts of gluten are in processed foids and can add up. I too reacted to lettuce the other day like I was ingesting glass. My sibling  had a food sensitivity panel done and it came back positive for a few things he had been eating a lot of. He can now eat them, but had to cut them out of his diet. Lettuce is probably on mine.  I have been drinking carrot and pomegranate juice,  dandelion root tea with hiney, aloe water, lots of squash, fish. Mild, no garlic, no onions or hot sauce. No coffee. It sucks.  Inflammation can tick off other organs, you mention a "Pain below". Not exactly sure which side, but certainly call your doc Monday. Sooner if the pain increases.
  • Upcoming Events

  • Blog Entries

  • Recent Status Updates

  • Who's Online (See full list)

  • Member Statistics

    • Total Members
      61,640
    • Most Online
      3,093

    Newest Member
    Kasia2016
    Joined