Jump to content

Follow Us:  Twitter Facebook RSS Feed            




   arrowShare this page:
   

   Get email alerts  Subscribe to FREE Celiac.com email alerts

 
Celiac.com Sponsor:                                    


Ridgewalker

Member Since 15 May 2007
Offline Last Active May 14 2009 03:34 PM
-----

Posts I've Made

In Topic: The Funny Pages - Tickle Me Elbow - The Original

14 May 2009 - 11:53 AM

More ink used up, this time in Winnipeg, Manitoba.

WoW! Peter, that is SO cool. That Flash Forward sounds right up my alley. Looking forward to it!

Has anyone else planted vegetable gardens this year? My dad and I collaborated and did a big one. We've got two kinds of bell peppers, zucchini, cantaloupe, green beans, tomatoes, cucumbers, pumpkins, and even CORN. :blink: Yeah, we kinda went nuts. The boys have been helping, too. It's been fun, but something has been nibbling on the green bean plants. :angry:

How is everyone???

In Topic: Question-- Hunt's Pudding Snack Packs

14 May 2009 - 11:46 AM

I think Hunt's is a part of ConAgra...and all ConAgra products have a clear gluten free labeling policy. http://www.glutenfre...statements.html

So, if the label doesn't list wheat/rye/barley/oats, it should be okay.

Good to see you!

Good deal!

(And thanks! :D )

In Topic: The Funny Pages - Tickle Me Elbow - The Original

05 April 2009 - 06:57 PM

Hey everybody. Jess, I hope you feel better soon! Hi to all the new people I haven't met yet!

Just stopped by to make sure everyone here knew about the Corn Chex thing. I found the post- I should've known it would have been been-there-done-that around here. :lol:

The boys and I are doing well. I mean, yeah there's always some new drama every other week, but I'm starting to think that's just how it's gonna be for quite a while. This past week was really hard for me- Wednesday was my 9th anniversary. (Do you think it was a bad idea to get married on April Fool's Day?) :rolleyes: But anyway, it's over, next week will be better.

I finally was able to find a job, albeit it is at what my mom calls "The Poison Factory" (McDonald's.) I work in the early mornings, and yes indeed there is biscuit flour EV-ER-Y-WHERE, all morning. So I don't know how long this is going to last. But I was desperate, and so far I haven't gotten sick. But I just started a week ago and I sure don't get my hands anywhere NEAR my mouth... I try not to breathe through my mouth either. <_< If I can just stick with it till I've saved up enough money for CNA school, I'll be ok.

BTW, just so everyone knows... it's the Biscuit Maker who makes the salads and the yogurt parfaits every morning, and she is, of course, covered head-to-toe in flour. :o

Gotta run for now. I think about you guys all the time! :wub:

In Topic: The Funny Pages - Tickle Me Elbow - The Original

06 November 2008 - 12:06 PM

OK . . . follow-up question on the Omega-3 . . . what dosage are ya given 'em?? I've started Smack on some Omega-3 about a week and a half ago but I just noticed the bottle says two (gummy fish :lol: ) Then I tried to google it yesterday and I was getting all kinds of numbers for recommended dosage.


I've been giving Ez 3 softgels, although the bottle says you can give 4. For 4 softgels, the total Omega 3s is 252 mg. Also 120 mg of Omega 9, and some Vitamins A, D, and E thrown in.

Which one is Smack? :lol: Your boy or your girl?

eta: I wasn't sure about dosage at first either-- the only reason I started out with 3 softgels, is because that's what our family doc said she gives her son. :rolleyes:

In Topic: The Funny Pages - Tickle Me Elbow - The Original

06 November 2008 - 10:13 AM

So good to hear from you, Sarah. Just a thought, but have you considered being a substitute teacher? My daughter's boyfriend was desperate for a job and applied in our school district and got accepted immediately........they are always needing subs. He hasn't gotten his degree yet, so the pay is not as much as someone with one. At least he's working.

Actually I have been thinking about that! I checked the requirements, and I already have enough credit hours. Something about never knowing when I'm going to be working puts me off, but I've been thinking I should do it anyway... quit being so chickenly. ;)