Jump to content
  • Sign Up

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Rachel--24

Omg...i Might Be On To Something

Recommended Posts

Happy Belated Birthday Rachel!!

Kassandra, your visit with the other lymie sounds exciting! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I was just thinking about how I am feeling better the last few days. Im wondering if it has to do with I am drinking penta water (isnt that one u recommended rachel). I drink one every morning and it seems to give me energy the rest of the day. Of course the mold from the porch being gone is helping lol. I have also been spening lots of time outside and Im sure that is helping to.

paula

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, you all know im not an patient person lol. Well i emailed the hair test place and asked them when my test would be in cause i was getting anxious. They emailed back, they should be in very soon. Well when is very soon, is that today, next week, next month. Ok i just had to get that out lol

paula

Share this post


Link to post
Share on other sites
I have ordered from www.vitalchoice.com. Mercola recommends this company for fresh metal free fish. In fact I plan to make an order soon!

April, I must have missed this yesterday. Thank you for this info, I'm going to look into it now!

Happy B-day Rachel here too!!!! Patti started a thread down in gab as well, so happy birthdays all around :lol:

Paula, that bites about your test results :( You have had a long drawn out frustrating time with this hair analysis, I hope you hear back from them soon :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ok, you all know im not an patient person lol. Well i emailed the hair test place and asked them when my test would be in cause i was getting anxious. They emailed back, they should be in very soon. Well when is very soon, is that today, next week, next month. Ok i just had to get that out lol

I know, their soon usually isn't our soon. I hope it turns out to be your soon.

I'm glad you've been able to get out more. That is probably helping, along with the porch.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Happy Birthday, Rachel!!!

I thought he wasn't leaving until next week?

Thanks Carla. :)

Yeah....not leaving for Germany until Wed. but is in Hawaii right now for a graduation.

I actually got teary eyed a few minutes ago!! :o

No actual tears came out but they were there...I felt them. :P

I just got sent a really cute pic from Hawaii....and birthday wishes. So far my B-day has been really nice. :)

Funny .... this is what I was having fixed with all the ortho work I had -- splint, braces.

I forgot that I had another risk factor on that list....constipation. <_<

Happy Belated Birthday Rachel!!

Did my birthday come and go already!!? :blink:

:lol::lol: Donna, its still my birthday...and we are in the same time zone so it'll still be my birthday for another 12 hours or so. :P

I was just thinking about how I am feeling better the last few days. Im wondering if it has to do with I am drinking penta water (isnt that one u recommended rachel).

I felt better when I switched to Penta....since then I dont drink anything else. I dont even want to go anywhere without my Penta water! I'm gonna get a Dr.'s note so that I can bring it into places which wouldnt normally allow it. Its so pure that its now considered "antioxidant".

My old boss made sure we had Penta at work so I'd always be able to get some if I needed it. I freaked out on my new boss cuz all of a sudden the Penta disappeared from the shelf :o (we dont normally carry it)....he said he would "fix" it....so now we have Penta again. :D

Thanks everone for the Birthday wishes!!! :wub::wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oh....heres my word of advice for the day.

Never fall for someone who's moving to another country!! :(

and yes...I knew all this but I'm blaming it on all the toxicity...I wasnt able to think clearly....or make smart decisions. :rolleyes:

I won't even fall for someone who's moving to another state.. <_< Or even someone who lives more than 2 or 3 hours away.

I was in love and living with someone for 5 years and they moved back to Indonesia after telling me mom and dad wanted him back home. :(

I was with someone else for 6 years then I got sick and I moved back home to Kingsburg Ca. and they moved back to Washington. :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
I won't even fall for someone who's moving to another state.. <_< Or even someone who lives more than 2 or 3 hours away.

Yeah, but sometimes you just can't help yourself. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Happy birthday Rachel, Rachel it's your birthday!!!!!:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
I won't even fall for someone who's moving to another state.. <_< Or even someone who lives more than 2 or 3 hours away.

I was in love and living with someone for 5 years and they moved back to Indonesia after telling me mom and dad wanted him back home. :(

I was with someone else for 6 years then I got sick and I moved back home to Kingsburg Ca. and they moved back to Washington. :angry:

Awww...Lisa...I'm sorry. Sheeesh...love can really suck sometimes! :(

I've never had someone I was in a relationship with move away. I think it would be really hard. Its sad for me that my friend is leaving now but its not the same as ending a relationship. I dont know how I would deal with that.

Even though my hearts been broken I havent given up on love! Not yet anyway. <_<

When I start saying I wont let myself fall for anyone within 5 feet of me...then you'll know I've had enough! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yeah, but sometimes you just can't help yourself. :rolleyes:

You bet I can. One of the fruits of the spirit, self control. :P Yeah I know if it were only that easy.

Hey yesterday I went to this ladie Mary's house. She actually sells her chicken at most Whole Foods Markets. She sells organic chicken. She actually gave me some chicken yesterday. It's air chilled chicken but I don't eat chicken anymore but accepted it anyway.

She has been dealing with heavy metal toxicity for 30 years now!! :o That's why her chix are organic. She couldn't eat anything else. They didn't use to be organic before. I think the name of her company is Mary's Chicken. She also sells ducks and turkeys.

I started talking to her and asked her what type of binders she is using for the toxins and metals. She wasn't using any. She didn't even know about binders.

So I went over and sold her a bottle of waiora zeolite. I know this will make her feel better. She just got 8 fillings removed by a great dentist in Fresno and she says she feels ssooo much better.

I was going to post a 24/7 conference call for anyone interested in listening. There is a Dr. that talks about fillings and what mercury can do to the body. We know most of the stuff by this thread but it still is good to hear.

732-463-6346

code is

108 and 109

I hope I can post this here.... :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rachel.

Im glad your store carries it. We cant get it here. I really hate the store here. I have to get it city market, this week it is 10 for 10, but they only had 3 yesterday. i am going to go back every day and get as many as i can lol.

My porch is done, it is so pretty, but now i have new projects i want to start outside lmao. It is so nice to feel good to want to start projects. My hubby was saying omg you are already getting dark. Last year you were white the whole summer. But then he was like well you never came outside last year unless u had to or i bribed you. he is like if you are doing this good this year, next year you should be close to normal lol.

I have noticed I am doing so much beter. Last night my kids had t-ball and last year i would either sit in my car or sit all by myself. Last night i kept making conversations with the other parents. Im slowly becoming the social person I once was.

The place i sent my hair to called today while i was out. Hubby thought they wanted to confirm my cc number. But they wanted to confirm it was hair from down under. So I guess they are making some sort of progress.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yeah, but sometimes you just can't help yourself. :rolleyes:

Yup....you cant help it...it just comes when you're not even expecting it.

But actually for me thats the BEST feeling. I dont ever look for love because I dont find it that way...and I'm soooo picky. I have to feel butterflies and all that mushy stuff or forget it. If I dont feel it I dont really wait to see if those feelings will "develop".

They're either there or they're not.

I totally love the feeling of butterflies and just being so excited and happy to see someone. It doesnt come around all that often for me.

Usually people move really fast and I end up in a relationship faster then I want....and then comes jealousy and all these other issues because everything moves too fast! I dont get to enjoy the feeling because love has always been surrounded by drama. I've always said that I just want a "simple" love...an unconditional love....and especially TRUST.

So yeah...I havent been in any relationship but all of these really nice things just came to me out of nowhere. :)

So now the bar has been raised even higher. :lol: Anyone who comes along is gonna have to measure up to my friend who's moving away....and no drama is allowed! Leave your psycho-ness at the door or you cant come in! :lol::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Usually people move really fast and I end up in a relationship faster then I want....and then comes jealousy and all these other issues because everything moves too fast! I dont get to enjoy the feeling because love has always been surrounded by drama. I've always said that I just want a "simple" love...an unconditional love....and especially TRUST.

Yes I love the butterfly feeling!! That hasn't happened for awhile. Yes I also feel that jumping into a relationship is not good. All of my relationships were like that and there was a lot of jeoulousy and no trust. I want to really know someone and court for awhile.

I have been in a crying mood today. I feel like Jude Law from the holiday.... :( I'm not depressed just......... I don't know something.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok since we talking about love. I fall in love with my husband when i least expected to. I was dating my professor while in college and I went home for the weekend. I was out with my parents and my good friend showed up with her cousin. We talked a little bit, then we all went to the bar from the place we were at. I wasnt expecting to fall in love at all and especially not with him. I have known him since i was in k and he was in 6th grade. But we just compltely clicked and fell in love. He actually dated my best friend in high school and i use to snub him all the time. He always tells me I thought my sh.. didnt stink back then and i would treat him bad lol. It will be 11 years together in a coule of weeks and 9 years married on thursday. He is not only my husband but my best friend. I really dont think all the jerks i dated before him would have stood by me with everything with my health. Heck i dont think i would of if i was a man lol

I still get butterflies when he walks in from work and we still hold hands and act like newlyweds. I could never picture my life without him.

paula

Share this post


Link to post
Share on other sites
Did my birthday come and go already!!? :blink:

:lol::lol: Donna, its still my birthday...and we are in the same time zone so it'll still be my birthday for another 12 hours or so. :P

:lol: yeah, I got confused! Andreas post saying happy birthday was from last night, so I thought I missed it! :P It didn't occur to me that it was almost midnight when she posted that. :lol::lol::ph34r::ph34r:

Everyone,

I may be getting surgery on my toe. I saw the doctor today, and there isn't much else they can do for it, and it WILL get worse over time. It's already starting to affect my life and limit my activity, so I can't imagine WORSE. I don't know, I'll think about it some more, but he's getting the pre-authorization from my insurance company and that's good for 3 months. I'm not obligated to have the surgery, but that part of it will be done if I go ahead. I see Dr. S next week, so I'll talk to him about it too...I know lots of people on LN have toe pain, but I'm not sure how many have a bunion with that and to what extent Lyme and my gaining weight have to do with the amount of pain I have.

Bunions are sort of hereditary, I got mine from my MOTHER!!! Anyway, the surgery sounds pretty scarey, but they do a lot of them, and I have a friend who just had it done and she is SOOOO much better than before. Still, there are sometimes complications, so I have to think about it pretty thoroughly.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yes I love the butterfly feeling!! That hasn't happened for awhile. Yes I also feel that jumping into a relationship is not good. All of my relationships were like that and there was a lot of jeoulousy and no trust. I want to really know someone and court for awhile.

I also don't want to ever get too comfortable. You know like the going to the bathroom in front of each other thing. ^_^

I have been in a crying mood today. I feel like Jude Law from the holiday.... :( I'm not depressed, just......... I don't know something.

Share this post


Link to post
Share on other sites
You bet I can. One of the fruits of the spirit, self control. :P Yeah I know if it were only that easy.

Well, when it's like Rachel is saying, you are friends and you feel butterflies, it's not a matter of a lack of self control. I've never had self control issues .... that's why showing self control around here is called Carla-ing .... not that that word ever has a use around here. :lol:

Yup....you cant help it...it just comes when you're not even expecting it.

They're either there or they're not.

I totally love the feeling of butterflies and just being so excited and happy to see someone. It doesnt come around all that often for me.

Totally agree. I always knew within a short time (minutes?) whether I would even go out on a date with someone. There's something about good chemistry.

Paula, we still act like that too .....23 years of marriage. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
that's why showing self control around here is called Carla-ing .... not that that word ever has a use around here. :lol:

Yeah, NOT MUCH around here! :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Well, when it's like Rachel is saying, you are friends and you feel butterflies, it's not a matter of a lack of self control. I've never had self control issues .... that's why showing self control around here is called Carla-ing .... not that that word ever has a use around here. :lol:

:lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Everyone,

I may be getting surgery on my toe. I saw the doctor today, and there isn't much else they can do for it, and it WILL get worse over time. It's already starting to affect my life and limit my activity, so I can't imagine WORSE. I don't know, I'll think about it some more, but he's getting the pre-authorization from my insurance company and that's good for 3 months. I'm not obligated to have the surgery, but that part of it will be done if I go ahead. I see Dr. S next week, so I'll talk to him about it too...I know lots of people on LN have toe pain, but I'm not sure how many have a bunion with that and to what extent Lyme and my gaining weight have to do with the amount of pain I have.

Bunions are sort of hereditary, I got mine from my MOTHER!!! Anyway, the surgery sounds pretty scarey, but they do a lot of them, and I have a friend who just had it done and she is SOOOO much better than before. Still, there are sometimes complications, so I have to think about it pretty thoroughly.

Oh Donna, you were hoping it wouldn't have to come to this :(:( ....bummer.

I know you have a lot to think over carefully, hope talking to your Dr next week will help with your decision.

You're in my thoughts.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...